Prasekolah SK ALOR PONGSU

DATANG DENGAN HARAPAN..PULANG DENGAN SENYUMAN .... BAWA KEJAYAAN...

PRASEKOLAH PERAK BERKUALITI...PERAK SENTIASA DIPUNCAK KEGEMILANGAN

Thursday, March 15, 2012

INSTRUMENT PENTAKSIRAN PRASEKOLAH SKAP 2012

Akhirnya siap juga,saya masih ingat pada tahun 2008..saya buat sendiri instrument2 pentaksiran..tetiba aje datang buke rekod pentaksiran murid..rase penat sangat..mana taknya dah siap photostat untuk 50 orang murid.Pada tahun 2012 niii..sy siapkan dalam bentuk softcopy aje..takut peristiwa lama berulang kembali..dan akhirnya hujung tahun 2011 saya bersedia juga..nasib baik tak print out dan photostat..instrument ikut Draf BPK 2011..Softcopy boleh dapat di laman sesawang..so saya ubah suai ikut sekolah SKAP dan tulis ikut tunjang tapi hak cipta terpelihara dari Draf BPK saya tak tinggalkan..amek bahan orang mestilah tahu berhutang budi..jangan mengaku sendiri juga..sebab tuu saya tulis Rujukan dari Draf BPK 2011..mana-mana guru yang berminat..ameklah kat LINK di bawah niii..untuk fail instrument..jangan lupa tukar headernya (ubahlah sendiri ikut Tunjang dan nama sekolah)saya ubah nama Tunjang bila nak print sbb nak savekan dalam 1 fail aje.Harap ia membantu walau tak sebanyak mana..ingat lepas nii nak uploadkan Takwim Prasekolah SKAP..walau dah masuk bulan 3..


Tq sudi baca,rajin-rajinlah click LIKE button tu ?

No comments:

Post a Comment