Prasekolah SK ALOR PONGSU

DATANG DENGAN HARAPAN..PULANG DENGAN SENYUMAN .... BAWA KEJAYAAN...

PRASEKOLAH PERAK BERKUALITI...PERAK SENTIASA DIPUNCAK KEGEMILANGAN

Tuesday, January 17, 2012

TEMA ANGGOTA BADAN

Salam semua,minggu ini sudah msuk ke minggu ke-3 persekolahan kita..untuk prasekolah mungkin terlalu banyak kerja yang belum selesai,sedang dalam proses operasi dan yang telah selesai.
walau bagaimanapun itulah dunia pendidikan,tidak kira prasekolah atau aliran perdana.Waktu sekarang semua rakan pendidik sedang "mabuk" dengan kerja..sampai awal ke sekolah..pulang lewat..tidur lewat malam..bangun awal pagi..itulah rutin kehidupan seorang guru.
walau payah dan banyak cabaran..kita tetap menggalas janji yang kita laungkan dalam ikrar guru dan nyanyian lagu Kami guru Malaysia.
Itulah realitinya..dikesempatan dan kekalutan ini,saya ingin berkongsi ilmu BBM untuk tema anggota badan..walau tidak sehebat mana..tapi sekadar perkongsian ilmu apalah salahnya..ada diantaranya saya ambil dari perkongsian rakan yang lain..sy sambungkan perkongsian ini..dan ada yang saya hasilkan sendiri.
walau tidak sehebat rakan prasekolah yg lain..tapi sy rasa gembira jika ia dapat dikongsi dan dimanfaatkan oleh rakan guru prasekolah yang lain.
Cliklah disini..

Tq sudi baca,rajin-rajinlah click LIKE button tu ?

No comments:

Post a Comment