Prasekolah SK ALOR PONGSU

DATANG DENGAN HARAPAN..PULANG DENGAN SENYUMAN .... BAWA KEJAYAAN...

PRASEKOLAH PERAK BERKUALITI...PERAK SENTIASA DIPUNCAK KEGEMILANGAN

Thursday, January 19, 2012

JANUARI ..pergi FEBUARI kembali...


Assalammualaikum...sudah hampir sampai ke penghujung Januari dah..pejam celik..pejam celik begitu cepat masa berlalu..Tahun ini di prasekolah ..begitu banyak cabarannya..namun aku sentiasa mendoakan yg terbaik utk anak2 muridku,,rakan sekerja dan rakan PPM..semoga warga prasekolah SK ALor Pongsu terus mencipta kecemerlangan..walau kadang2 di mata manusia ada cacat celanya..
Aku juga berharap..di awal febuari ini..semua tugas yg aku sudah susun atur akan berjaya disiapkan ..walau dengan kekalutan asgment yg menunggu-nunggu ini..pun aku benar2 bersyukur krn rakan2 disekeliling aku..PPM,Rakan guru prasekolah dan rakan2 guru aliranperdana dan pihak pentadbiransentiasa memberi kerjasama dan bantuan kpd warga prasekolah..syukur sangat2..begitulah ya..Allah dah memberitahu umatNya..1 kita memberi 10 akan kita dpt..bila kita menyenangkan kerja org..kerja kita akan dipermudahkan Allah..
Pun aku sentiasa memohon petunjuk dari Allah..jgnlah aku lalai dgn segala kesenangan dan "lemudahan " ini..dan jauhilah aku dari sifat mudah melatah dan terburu-buru amarah dan sebagainya..aku yakin Allah menguji kita kerana Allah masih menyayangi kita...
Pun..dalam mengejar kecemerlangan ini..biarlah dengan ikhlas...dan biarlah kecemerlangan ini bukan kerana nama..tp biarlah kerana ikhlas untuk memberi yang terbaik kepada anak-anak murid prasekolah..yg juga merupakan klien kita...akhir kata..bagi rakan2 pembaca yang membaca entri ini..saya mohon..joinlah blog ini..inilah tanda sokongan kalian pada blog ini..saya amat2 menghargainya..TERIMA KASIH..

Tq sudi baca,rajin-rajinlah click LIKE button tu ?

No comments:

Post a Comment