Prasekolah SK ALOR PONGSU

DATANG DENGAN HARAPAN..PULANG DENGAN SENYUMAN .... BAWA KEJAYAAN...

PRASEKOLAH PERAK BERKUALITI...PERAK SENTIASA DIPUNCAK KEGEMILANGAN

Monday, January 2, 2012

TANDA NAMA SEMENTARA



Hmm sekolah akan bermula Rabu ini..masih banyak tanda soal..apakah situasi baru untuk tahun 2012 ini walaupun sudah masuk tahun ke-13 mengajar di prasekolah.Pelbagai persediaan telah dibuat oleh barisan guru prasekolah Mutiara,Berlian dan Delima (Cikgu Norhayati,Cikgu Noorzamriza dan saya sendiri)..begitu juga dengan barisan PPM..yang begitu komited spjang cuti persekolahan ini..byk yg mereka lakukan tanpa menunggu arahan..Saya rasa begitu bersyukur dengan kehadiran 3 orang PPM ini iaitu Rosidah,Azlinda dan Salmah.Tanpa mereka..sudah pasti pening lalat cikgu2 pra ni..
Perkara utama yang saya perlu ingat sekali ialah mengingati nama murid2 tu nanti..so saya buatlah nametag sementara.Saya tak masukkan gambar sekolah dan kelas..krn masing2 kelas akan buat berbeza warna.Saya hanya nak fokuskan pd nama mereka sahaja..lepas liminate..letakkan pin dan gantung pd baju mereka..al maklumlah..kelemahan sy ialah susah nak ingat nama org..so rakan2 yg baca entri nii moga mendapat ilham.

Tq sudi baca,rajin-rajinlah click LIKE button tu ?

No comments:

Post a Comment