Prasekolah SK ALOR PONGSU

DATANG DENGAN HARAPAN..PULANG DENGAN SENYUMAN .... BAWA KEJAYAAN...

PRASEKOLAH PERAK BERKUALITI...PERAK SENTIASA DIPUNCAK KEGEMILANGAN

Monday, November 21, 2011

CONTOH SURAT AKU JANJI SK ALOR PONGSU....hasil perkongsian dengan rakan PS



SEKOLAH KEBANGSAAN ALOR PONGSU
34300 BAGAN SERAI,PERAK

SURAT AKU JANJI

Saya …………………………………………………………….
Kad pengenalan bernombor ………………………………..
Beralamat …………………………………………………………………….
dengan sesungguhnya berjanji bahawa saya akan;
1) Mengambil anak di bawah jagaan saya bernama…………………………….. pada jam 12.00 tengahari pada setiap hari persekolahan.

2) Tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap pihak sekolah sekiranya berlaku sebarang perkara yang tidak diingini kepada anan/murid dibawah jagaan saya jika ianya berlaku diluar waktu diatas.

Saya sesungguhnya faham bahawa saya perlu mematuhi peraturan diatas.

………………………………………
( tandatangan dan nama )

Tarikh : Cop sekolah :
Tq sudi baca,rajin-rajinlah click LIKE button tu ?

No comments:

Post a Comment