Prasekolah SK ALOR PONGSU

DATANG DENGAN HARAPAN..PULANG DENGAN SENYUMAN .... BAWA KEJAYAAN...

PRASEKOLAH PERAK BERKUALITI...PERAK SENTIASA DIPUNCAK KEGEMILANGAN

Monday, December 10, 2012

Guru Prasekolah Berkualiti

Assalammualaikum...lama saya menyepikan diri dalam blog ini..ntahlah kerana kesibukan dunia dengan kisah kesihatan anak2 dan suami yg tidak menentu. Ditambah lagi dengan situasi sambung belajar,menjaga mertua yang sakit,tugasan di sekolah dengan pelbagai aktiviti 2012..sy terpaksa mengenepikan rutin mengupload bahan dalam blog ini...bila nak cepat saya banyak upload dalam fb saya Noradilah Hj Nain atau dalam fb Prasekolah Sk Alor Pongsu.Masa cuti2 nii..selain membaca novel,saya juga ada melihat bahan2 utk peningkatan minda dan motivasi sbg guru prasekolah..walau tidak banyak dah terlibat dgn kursus2 akademik prasekolah..ttp jiwa dan minda kita jgn dibataskan dengan motivasi..ilmu tanpa batasan...bukan hanya dgn berkursus kita boleh mendapatkan ilmu..dan melalui entri kali ini,saya ingin berkongsi bahan seperti tajuk diatas..GURU PRASEKOLAH BERKUALITI..mungkin juga sebagai satu persediaan untuk tahun 2013.Slide power point ini adalah perkongsian ilmu PN HAJJAH FATIMAH ADAM (JIP IPG KDRI). Diharapkan dengan perkongsian ilmu ini..ia dapat memberi kita satu motovasi dan muhasabah diri dalam meningkatkan kualiti kita sebagai GURU PRASEKOLAH...Insya Allah..amin.


Tq sudi baca,rajin-rajinlah click LIKE button tu ?

No comments:

Post a Comment